skola imorgon

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig för en gångs skull (Y)
Gjorde klart bilduppgiften, som dock skulle varit klar förra terminen, men hur ofta pluggar JAG på ett lov liksom? Då måste jag få känna mig duktig denna gången ;)
Resultatet blev la rätt bra, man vet vad det föreställer i alla fall, det är det viktigaste.
 
Annars har min dag inte sett annorlunda ut.

Ser verkligen inte fram till att börja gå upp tjugo i sex numera, det ska bli jättekul att träffa alla igen, men plugget! Usch, jag vill inte ha så mycket. Kul att ha två prov de första två veckorna på skolan, få reda på två prov, alltid nervös att få veta vad det ska bli, men får hoppas på det bästa


kisses and hugs / leniis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0