gothia cup

Då är man hemma igen efter en lång vecka i kära Praha!
Har varit en grymt rolig vecka, jag skulle inte tacka nej till att åka dit igen. Väldigt synd att vi bara var nio personer, men vi hade hur kul som helst. Tog sjukt mycket bilder dessutom.
Tyvärr gick det inte alls lika bra i cupen, men vad hade vi satsat egentligen liksom? hahah.
Huvudsaken var att vi fick spela innebandy och umgås med det lilla laget vi hade.
Ja, resan till prag detta året var verkligen ingen besvikelse! Jag skulle gärna stannat en vecka till! Fast ändå inte, rätt gött att komma hem på samma gång.

Tog ledigt ifrån jobbet på gothia, så började dagen idag istället.
Jobbar på kviberg, btw ifall någon känner för att hälsa på mig.
Det var stressigt redan första dagen, för mig då asså. Stod först i en liten kiosk med två stycken, blev sedan flyttad till grillen. Jag skojar inte, vi hade kunder hela tiden i säkert två timmar, helt sick. Men vi klarade det galant!
Imorgon blir det dags att börja jobba 08:45 inte okej, haha det är ett typiskt uttryck ALLA i vårat lag använde i prag. Minnen (L)
I alla fall, det är rätt segt att börja så tidigt. Får leva på att jag börjar 10:30 dagen efter, så jag kan sova då!



Praha 2009 (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0