lördag

Känner att uppdateringen är inte lika stor som innan. Har man sommarlov, så har man.
Ja, vad har jag gjort det senaste. Träffade anna som jag  säkert har berättat tidigare, har saknat henne som ett jävla as! Hon är hemma nu i alla fall.

Var på fest igår, ska inte nämna vart, känns bäst att låta det hållas utanför. Men grym fest var det i alla fall, för er som inte vet, var det en välkomsfest för anna och rebecca. Det är vad jag har hört i alla fall, men vad vet jag.
Grym fest var det i alla fall, även stenholm kom med och joina oss :D<3
Så kul att träffa den bruden igen, har fan inte sett henne sen, jaa hur längesen som helst i alla fall. Gash, jag har saknat henne. Alla minnen bara kom tillbaka när man träffade henne, ååh den bruden (L)

Förhoppningsvis ska jag träffa de där brudarna ikväll igen. Så att vi kan ta igen alla våra minnen och bara prata och prata, inte helt fel!<3

Imorgon åker frida till frankrike i en vecka :( <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var roligt att träffa er med! <333

2009-07-30 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0