sista dagen

Japp, då var sista dagen för gothia cup 2009 klart för denna gången.
Det var nog den långsammaste dagen som jag någonsin har varit med om på gothia/partile cup. Seriöst, vi hade nästan inga kunder på två timmar. Det får inte bara hända, hallå, då går ju inte varorna åt och vi har det bara tråkigt. Men men, vi fick sålt en del i alla fall.
Fick jobba i en kiosk idag, igår var det i glassen. Eller jag började dagen i kiosken, men den fortsatte och slutade i glassen. Fick vara där istället för att jag har koll på hur man gör ;) hahhaha.

Så skönt att man inte behöver gå upp tidigt imorgon och ha en tid att passa, bara sova ut tills man vaknar. Eller ska i och för sig åka till kviberg för att kanske kolla på en kompis, men även lämna in ett intyg till sofia eller helena. Men det känns gött att jag inte behöver gå upp halv åtta i alla fall.

Nej, nu har jag inte så mycket mer att berätta. Ska nog ta och gå och lägga mig, känns som att det är dags att göra det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0