6 dagar kvar

Det börjar allt mer och mer närma sig till prag! Det gillar vi extremt mycket!
Måste växla in mina cash till tjeckiska kronas ? ingen aning hur det stavas, men vet hur man uttalar det!
Så ska ta en sväng förbi stan imorgon och växla pengar, köpa ett Försvarets Hudsalva och åka till stadsbiblioteket och lämna tillbaka twlight. Ska se om det finns någon trevlig bok man kan ta med sig och försöka läsa på bussen, inte för att det kommer gå, men ändå, Måste även reservera new moon. Nerden som jag är så ska jag fortsätta mitt läsande på twilight-böckerna på engelska (Y)

Ska träffa mina kära homies imorgon också, jessica och julia! (L)
Har inte träffat de två sen vi slutade skolan, DET är tråkigt. Vi ska nog fika, julia vill äta sushi, sen ska vi åka till något ställe där jessica bor och sola och bada! Det låter inte helt fel att göra.
Kan alltid försöka få lite färg nu innan jag går, kan ju inte påstå att jag inte har någon färg alls, men man kan aldrig bli trött på att få mer. Speciellt inte om man är jag (får inte så ofta färg)
Så det ser jag verkligen fram emot!

Seriöst, vädret! Okej, jag är glad att solen är här. Men ibland kan det känns lite för svettigt varmt. Lite svala vindar får gärna komma. Nästa vecka kommer det dessutom vara ännu varmare än nu. Då ska jag stå i en bod (tror jag) och sälja godis och dricka till alla som spelar eller tittar på Partille cup. Känns ju bara lite sådär halvt kul att stå i den boden då. Kommer typ svättas till döds, hahha, neej men det lär bli extremt varmt.
Är dessutom på guldheden ? ingen aning om vart jag ska ta vägen. Börjar dessutom 08:00!!! Kul, då lär jag vara tvungen att vara där en halvtimme innan, så att jag hittar. Hur tidigt måste jag inte gå upp då?
Aja, måste tänka positivt, det är kul och man tjänar cash (Y)
Det kommer bli mycket kul!



Wiiiie!!! snart är det dags att börja packa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0