första dagen på sommarlovet

Igår var det skolavslutning.
Mycket trevligt, kändes att det var dags att sluta nu, vi gör ändå inget vettigt, hehe. Tyvärr var inte malla där med oss, men det var kul ändå. Uppträdandet på skolan var väldigt bra och alla var väldigt duktiga.

Tanken var att man skulle till saltholmen och träffa massa folk. Dock blev det så mycket regn, så var i slottskogen med frida och några ifrån hennes klass. Det var riktigt mysigt, sen vid elva drog vi till avenyn för att äta på subway men den var tyvärr stängd. Så vi drog till burger king istället. Det var mysigt, lite kallt och så men annars okej.
Så jag hade en riktigt trevlig kväll igår faktiskt, hade gärna gått med bellabus på fest, men det går inte alltid. Men det kommer fler fester.

Dagen idag har inte varit så full, om man säger så. Känner att jag verkligen inte är på topp, det beror nog på många anledningar. Får inte tänka så mycket om jag gör, hehe. Usch, nu låter jag verkligen jobbig, men jag vill inte ta ut det på er. Jag klarar det.
Dock var det riktigt najs att få börja sommarlovet med att få sova ut till tolv (Y) Man får ju inte sova bort hela dagen, men nästan, hehe.

Ikväll blir det bara lugnt, har inte tänkt att göra något direkt. Det regnar bara hela tiden, då är man inte så direkt taggad på att dra ut någonstans, men vi får se.
Imorgon ska jag nog träffa bella och dra på stan och sen gå på bio, får hoppas att det blir av. Skulle vara riktigt mysigt..

Vill också säga att jag hade riktigt kul hos bella i tisdags, några vet nog varför. Men men, thats life.


Denna låter stämmer VÄLDIGT bra på mig just nu, i alla fall som det känns,
exakt på orden, men innebörden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0