ingen final för sverige

Såg lite av sverige matchen igår.
Lite segt att allt hände efter att vi stack. Träffade anna på vägen in, så jag hängde på dem.
Vi satt i bältespännaparken (stavning?) och chillade när vi såg den. Sjukt mycket folk när vi kom dit, ändå lyckades vi hitta tre Telia solstolar som vi satt oss i, rätt najs (Y)

Satt där tills första halvlek var slut och sverige låg under med 3-0. Självklart när vi är påväg att dra till tjärnet för att träffa några, ringer pappa och säger att det står 3-3! Då stannade vi en stund utanför en resturant och kollade på matchen en stund. Men självklart missar vi straffarna, pga vi inte orkade stå där hela tiden.
Men men, det var synd att sverige förlorade, men grymt att det kom så långt!

Var på tjärnet sen hela kvällen, några grillade. Det var riktigt trevligt. En hel del jag kände, men även några jag inte kände alls. Träffade även några old friends som man inte har sett på hundra år. Riktigt mysig kväll helt enkel.

Kom och tänka på det i morse, det är bara en fucking vecka kvar tills vi åker till prag. Jag måste typ börja packa redan på tisdag, hahha. Det kommer aldrig ske, men man kan ju alltid hoppas (Y)
Shit, det ska bli så otroligt kul att åka dit. Can't wait liksom!

Har äntligen köpt en kamera nu också, en orange XD ahhaha
Den är faktiskt väldigt najs, måste jag säga, jag gillar den (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0