inte illa med ledighet

Då var man en dag närmare till skolavslutningen och början på ett nytt sommarlov!
Kan fortfarande inte förstå att ettan i gymnasiet är slut redan :O känns som att det var en vecka sen vi började med Hulesärken. Får se vad de hittar på till hösten, men shit va fort det har gått.

Ikväll ska jag till bellabus och ha det trevligt. Några ifrån hennes klass ska kanske komma förbi, de slutade idag, så det blir nog riktigt najs.
Nu sitter jag och väntar inte bella, vi ska ses en liten stund innan jag ska iväg på mitt möte. Fortfarande nervös, fattar egentligen inte varför, men så är det.

Har inte så mycket mer att säga, kanske skriver ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0