jag skära allt XD

.Japp, skulle skriva ett inlägg igår kväll, men blogg.se hackade upp sig så det kom inte upp något. Skriver ett lite kortare idag istället då.
Hade mycket trevligt på finland-spanien med lunneryd, dock satt vi mest och pratade minnen och att vi måste ta igen det och massa, vilket jag gärna säger ja till.
Spanien vann dessutom med 2-0, vilket inte var oväntat. Satt i finlandsklacken, så det var en del finnar som inte alls var glada efter det matchen, men det var kul.

Igår tog jag en glass på triumf med lunneryd(L)
hon har börjat jobba nu, så hon hinner inte vara med mig så mycket, jag får ta den tiden jag hinner. Hon åker dessutom till malta snart, den bruden. Tyvärr kan jag inte träffa henne när hon fyller år :( då är hon i malta och jag i prag. Men jag kommer tänka på dig hela dagen, you will be on my mind!(L)
Även på triumf satt vi och pratade om den gamla goda tiden. När det var jag, anna och anna och det inte fanns några bekymmer. Speciellt inte sådana som vi har idag, I miss it!
Nej, vi får verkligen ta tag i detta och ses mer nu för tiden.

Tog en promenad med amanda och emil också. Gick runt lite och träffade på lunneryd, rebecca och anders som satt uppe på östra och hade en mysig picknik. Satt där en stund med dem. Sen var det hemgång. Skulle hem och prata med min mamma. Får se hur dagen blir för mig idag.



en av våran grymt oseriösa bilder. bara en av våran goa stunder tillsammans(L)
anna är grymt söt (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh shit vilken gammal bild :o fjortisligan.se

<3

2009-06-25 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0