kom igen nu sverige!

Är duktigt och håller på att städa mitt rum nu, eller ah, mitt golv. Har lovat mamma att göra det. Tanken är att titta på en ny säng, men då måste golvet vara tomt, så att vi kan mäta ut hur stor plats den tar.
Så nu håller jag på att flytta på allting, sen ska jag våttorka golvet. Känner att jag tar tag i saker att göra nu.
Vaknde till och med halv tio (!) idag. Nu börjar min lördagsinnebandy pigghet börja verka. Kommer inte kunna sova länge nu på dagar. Lite sorgligt faktiskt, men bra tills nu när partille börjar och prag och allt.

Kan man få bättre musik att lyssna på än NRJ när man städar?
Nej, jag tror inte det, jag förstår inte att folk tyckte att The voice var bättre, jag har alltid älskat NRJ och kommer alltid göra. Det är min kanal. Fast jag gillade Lugna favoriter extremt mycket, fattar inte varför de tog bort den. Men har även börjat tycka om Banditrock. Dock känner jag att de inte behövde ta bort Lugna favoriter bara för att Bandit kom.

Nej, nu är det dags att börja städa mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0