malin åker till neråt

Sista riktiga dagen i skolan nu!
Hur underbart som helst, okej jag slutar inte förrän på torsdag, men jag är ledig (?) tisdag och onsdag. Helt stört, men jag säger inte nej till ledigt, verkligen inte!
Så denna dagen var väldigt kort, fick mitt efterlängtade G i natur, för er som inte vet, är jag SÄMST med stora bokstäver, på natur. Det är omöjligt för mig att fatta, så jag var väldigt glad över att jag fick G.

Malin var inte i skolan idag, stackarn var sjuk, speciellt nu när hon ska åka till Danmark imorgon. Hon ska dit i en månad och arbeta på något ställe :S men usch, jag ville träffa henne och säga hejdå, men så blev det inte :(
Får banne mig ta och åka ner dit och hälsa på henne, det hade varit riktigt kul! (L)
vB och jag har bestämt att åka till Ullared! Kvinnan har aldrig varit där!! Vem har inte liksom, så det ser jag fram emot!

Ikväll blir det träning i skatås, är sååå på att göra det..not. Men får ta och börja röra på mig nu, så att jag har någon kondition när inomhusträningen börjar igen.

Ska på möte imorgon, angående jobbet i sommar, ska faktiskt bli lite kul att se vilka som jobbar i år igen, lite nervöst, men ändå kul.

Kommentarer
Postat av: malla

Kommer sakna dajj gumman! Jag hör av mig när jag kommer hem så vi kan ha en dejt ;) KYSSSMEK<3<3<3<3

2009-06-08 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0