midsommar imorgon

Sitter och pratar med min saknade Malin!<3
Får reda på ett och annat av den tösen, men det gillar vi bara. Har mycket att prata om med den tösen, hon borde komma hem nu, jag saknar henne så mycket.

Har varit en väldigt lugn dag, var på allum med pia. Hon skulle köpa skivor, så att han kan bränna. Den tjejen ska åka til Falkenberg imorgon och fira midsommar. Själv ska man spendera den med några goa människor, blir säkert bilder ifrån kvällen. Så det kommer bli mycket trevligt :)
Annars har det varit en bra dag, så ska dra mig mot duschen snart, känner att jag inte har lust att sitta här i otvättat hår, haha.
Fast ska prata en stund med Malin innan jag går, man får ju ta chansen när man har den.

Kommentarer
Postat av: mally

søtnøt. LOVE YA SO MUCH! <3

2009-06-19 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0