midsommarafton hos ellen

Spenderade kvällen igår hos ellen propellen
Det var en riktigt trevlig kväll, var ca 10 pers där. Hade väldigt roligt, först var det middag, sen kom det några boys och gjorde oss sällskap :)
Kan ju i alla fall säga att bella är den sämsta personen på att grilla i sverige. Så ska man grilla med henne, låt inte henne sköta grillen, haha (L)
Men det blev väldigt gott, det vi grillade faktiskt.
Senare på kvällen blev det singstar(L) och kladdkaka på det. MMMM, så gott. Okej, singstar är hur kul som helst, även om man, som jag är tondöv och knappt kan sjunga. Det gör det liksom roligare, att man inte kan texten är bara ett extra plus i kanten. Så vi hade det jättekul.

När det började bli mörkt gick vi ut på hennes gård och spelade kub, jag kände att jag fick den största pressen på mig, av mina egna lagkamrater. Bara för att man satte två på raken direkt, så var det som om jag var den bästa spelare. Tyvärr vann vi inte, men det var kul ändå.
Sen gick vi in och åt nudlar(L) som jag verkligen älskar. Dock såg vi en äcklig psykfilm om konstiga människor som levde ett vanligt liv som oss, fast de åt våra kroppsdelar. Då blev man inte så jättesugen på att äta, men det var ändå gott.
Såg även rec, usch har redan sett den filmen och jag gillar INTE den. Helt störd film på spanska, hatar speciellt sättet de filmar. Så fick mest sitta och lugna ner lina bredvid mig, hahha.
Kom i säng rätt sent, när ska vi nog inte gå in på. Men är hemma nu i alla fall, har tagit ner vårat partytält som mamma och pappa hade igår.

Ska dra mig till bella snart, äta pizza och se gamla filmer, ska bli najs. Det var ju så "jättelängesen" jag såg henne, haha (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0