träning ikväll, suck

Japp, då var det ännu en träning idag.
Jag måste säga att jag börjar bli riktigt trött på innebandyn nu. Okej, inte så att jag vill sluta, men jag vill ha en paus under sommaren. Jag tror jag fick ett uppehåll på två veckor. Jag vill ha mer!
Kommer ju få det efter Prag, men det är så långt tills dess, dit kan jag inte sluta längta. Dock beror det på att vi ska spela cup, det är självklart det roligast.
Speciellt när vi bara är åtta spelare och ingen målvakt (Y)

Var på tjejmiddag/picknik hos Paulin igår. Mycket trevligt.
Hon kom bara på idén att ha en picknik för några tjejer, vilket var en väldigt bra idé. Lyckad kväll helt enkelt.
Gick ifrån henne vid elva, men kom hem halv ett, hahha. Stod och pratade med bella vi pizzerian, de är inte fel.

Ska snart dra iväg till biblioteket och hämta en bok som jag har på reservation, Twilight! Okej, lite nörd kanske jag är som har läst alla på svenska och nu ska börja med dem på engelska. Men har hört att de ska vara så mycket bättre på engelska, så varför inte testa.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag är också en twilight nööörd :D

2009-06-16 @ 22:18:23
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0