trött och hemma

Har kommit hem ifrån Hindås nu. Eller, okej det var för typ en timme sen, men ändå.
Så trött är jag nu va, försökte sova på bussen hem, men det gick inte. Det är verkligen omöjligt för mig att sova på bussar. Känner bara vad jobbigt det kommer bli för mig när vi åker till prag i sommar. Gick ju inte så bra förra året.

I alla fall, jag hade jättekul i helgen.
Målade hela helgen och spelade spel på kvällarna, hur mysigt som helst.
Bella hade ju lätt den bästa beskrivningen när vi spelade Med andra ord på ordet Kondom, hahha. Ni ska bara veta ;)
Känner mig riktigt duktig när jag har varit där och målat.
Vi fick även lyfta pinnar med en grävmaskin, det är inte så lätt som det verkar. Jag var SÄMST första gången, men jag blev bättre andra gången. Men det var riktigt kul att komma dit. Åker gärna dit igen :D

Så jag för en gångs skull har jag gjort något riktigt vettigt denna helgen. Det gillar vi.
Går typ bara en dag denna veckan :O Slutar på torsdag, men har inga lektioner på tisdag och är ledig på onsdag för då ska treorna ta studenten på skolan. Så jag går typ bara imorgon, DET gillar vi!
Har längtat efter lovet och nu kommer det snart. YAY


Prag förra sommaren när vi satt inne på "våran" resturant som vi kallar
Trallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0