611 mot landvetter

Jag har kommit fram till att jag lyckas med det mesta, nästan i alla fall.
Hade turen att jag fick sluta tidigare idag, - yes, tänkte jag. Då slipper man ju komma hem typ tio min innan jag måste gå till träningen.
Så jag går till hålltplatsen och väntar på bussen, som alla vet bor jag i göteborg och ska ta grön hem. Bussen kommer, jag går på och väntar på en skön resa hem. När vi kommer ner till Solsten, märker jag att den inte stannar, dessutom kör den till höger ( den ska gå åt vänster) mot landvetter!!
Då har jag, så lyckad som jag är, gått på 611, som går mot landvetter. Hur lyckas man liksom. Men men, jag tänker att det kan inte vara så långt mellan hålltplatserna, så jag går tillbaka. Usch, det var nog de jobbigaste! Kändes som att det tog en evighet att komma fram ( tog säkert 20 min högst ) men till slut kom jag fram till Solsten!
Då hann jag i alla fall med rätt buss och är äntligen hemma och tänker på hur klantigt att jag missade att det inte var min buss. Får ta och skylla på snön (Y)

Träningen idag är i Svingeln. Usch, jag har typ ångest, har knappt tränat denna veckan och kommer inte kunna träna nästa heller, har så sjukt mycket i skolan nu. Så jag får gå på träningen idag istället, fastän det finns saker jag kan göra hemma istället, men men.

Ska träffa Boström imorgon och ta en fika! Yay, det ska bli mucho trevligt, hon är en sån söt liten prick <3

Måste dra och äta något nu.
På tal om inget, jag är jättesur för att den irriterande snön har kommit!! Vad är grejen liksom, nu har man börjat ta fram skinnjackan och känner våren komma in. Nej, då kommer hur mycket snö som helst istället! Nej, det gillar vi verkligen inte!



träning på g, träning på g (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0