I taket lyser stjärnorna

Skön dag i skolan igår, fick se två filmer, det kändes som en väldigt behaglig fredag (Y)
Nästa vecka är det språktema, typ de som går i samma språk ska vara en klass under en och en halv vecka, seriöst, hur segt som helst. Det är typ ingen som vill göra de, hahha. Dessutom vill jag inte missa min innebandy på onsdagar, det schemat jag går efter, där börjar dem halv nio, ofta jag vill missa innebandyn då!

Igår firade vi även lilla Romell (L) ( okej, det är typ två veckor sent men människan har ju aldrig tid XD ) med ögonbindel och bio och allt (L) tror att hon uppskattade det väldigt mycket :)
På bion såg vi I taket lyser stjärnorna
Den var sjukt bra, jag både grät, skrattade och skämdes i den, hahha, Den borde ses.
Klockren kommentarer i den;
- Vet du vad som är så vackert med din ögon? Jo när jag ser in i dem riktigt nära, spelgas jag i dem ;)
- Asså, du är så sexig, du är så hot
Hahah, men fattar mer om man var där, men det var kul och den var jättebra!
Roligast var nog ändå när vi var hemma i Björkekärr, fick henne att gå igenom stolpar, under och över, hahha. Dessutom när vi går vid Boströms hus, säger hon
- Vart är vi? Det känns helt öde.
hahahhha, hur kul som helst (L)
Sen blev det thai, jag har börjat tycka om det mer och mer för varje gång jag äter, kanske något för mig (Y) och film, The Notebook (L) ÄLSKAR DEN!!
Dock sov jag typ 70% av den (A) men jag blir typ trött vid elva nu varje fredag, inte kul (N) Fick springa som ett as när jag skulle ta bussen hem, den skulle komma om tre min när jag sprang. Men det var på håret att jag hann med .
Hade i alla fall kul igår och hoppas Romell även hade (L)


Idag var det match i Lerum, usch alla var värsta taggade innan, för dem säger alltid att man är en hora och sådana grejer, när det går dåligt för dem, Även föräldrarna :O vad är det liksom
Tyvärr förlorade vid den :( hade inte farten och viljan, men nästa gång tar vi dem, det kör vi på!!

Nu sitter jag här och tar det lugnt, tanken var att se Vinterviken men vet inte riktigt hur det blir med den. Film hemma blir det i alla fall. Ska bli mysigt, behöver få sova ikväll (Y)


finns det kärlek vid första ögonkast ?

Kommentarer
Postat av: malla

fin bild!! <3

2009-03-22 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0