ingen italienska

sitter i en datasal och har ingenting att göra. Fick sluta en timme tidigare på italienska, men jag måste stanna kvar och säga till att jag inte kan vara med på innebandyn. Kul att behöva stanna när jag inte ens ska vara med!
Aja, men får la helt enkelt gilla läget, that's it liksom.

Ser fram emot dagen, sen blir det fika och känner för att tvinga min syster att dra och hyra Vinterviken om hon nu ska vara hemma ikväll, det vet man aldrig.

Skönt att veckan är slut, temaveckan också. Okej, vi har det på måndag också, men en dag till kan jag faktikst så ut.

Sista matcherna i helgen nu :( spelade förövrigt lika mot surte igår, gick ifrån 0-3 till 3-3. Så det är väldigt bra för att vara oss. Tyvärr fick jag min handled stukad :( men det hindrar inte mig fråna att spela. Jag tejpar den i helgen, blir det värre så får de bli de. Jag tänker vara med de sista matcherna, speciellt när vi ska möta min classmates imorgon (Y) 
Sen blir det hindås också, nu måste vi fan ta dem, annars blir jag ledsen, sista matchen för säsongen, den kan man inte förlora, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0