melodifestivalen tonight

Kom hem ifrån öckerö för några timmar sen.
För en gångs skull hade jag inte full med träningar i torpahallen idag (Y) istället var jag i öckerö och spelade matche (Y)
Jag fick stå i mål igen, det gick faktiskt väldigt bra för min del. Släppte inte in ett enda mål. okej, jag fick typ två riktigt skott på mig, men jag är ändå nöjd över min insats.
Kan ju inte påstå att det var ett roligt och sportsligt lag vi mötte. Johanna fick en rätt klockren utvisning, men det ger inte motståndare rätt att kalla henne hora. När jag fick reda på de blev jag arg, men vad ska man göra efter matchen. Tycker riktigt synd om Johanna.

Ikväll är det final i melodifestivalen. Har varit väldigt dålig med att se på den, men det ska bli rätt kul att se vem vi skickar iväg till, vad är de ryssland ? Men får se vad Sverige har för musiksmak nu för tiden.

Ska nog dra och ta en powernap snart, känner att jag behöver det.



prag -09 det kommer bli så sjukt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0