sei dolce

ännu en dag av denna tråkiga språkarbetet vi har ( eller vad man ska kalla de ) men det är ganska skönt att den tar slut imrogon. En sak som dock INTE är skön är att vi börjar ÅTTA imorgon och slutar HALV FYRA! Seriöst, vi har resursdag, kan vi åtminstonde inte få liite sovmorgon då, så säger gustav att vi slutar tidigast. Jo, tack men det känns inte så lyckat när man slutar halv fyra. Jag får överleva med matten och natur och redovisningarna imorgon. Inte en dag för helena, nej.

känner att jag måste börja rycka upp mig, har varit nere nu för tiden, så det är dags att slänga allt bakom sig och bara leva livet helt enkelt!
Startar från och med imorgon!
Det hjälper ju en del när jag vet att det är lov om ca tre dagar bara! Min söta lilla allansson ska åka iväg och spela sm med 91erna, så duktig är hon, ja om hon nu är tillräckligt bra i foten för att spela. Men det klarar hon (L)

Sjukt läskigt när jag åkte hem idag, för det första fick vi sluta 11:15 ( läraren hade glömt av lektionen och hade utvecklingssamtal då ) så det var rätt gött. Så kommer jag till nisse terminalen och läser i När jag hör din röst och är helt inne i den boken, så när jag går ungefär inne vid espressohouse och den andra pressbyrån som finns, tycker jag att jag ser Jonas, min stockholmare! ( för er som inte vet är det en kille som jag träffade i somras som jag har velat träffa sen dess ) men när jag kommer närmare, ser jag att det är en helt annan kille :( men jag skojar inte, han var hur lik som helt :O börjar nog komma in FÖR mycket i min bok, börjar se saker som jag vill.  Men det hade varit kul, om han någon gång skulle sitta där på terminalen och vänta på mig :$





kollade igenom min dator och hittade den här bilden, sommaren -06 tror jag
vi hade precis kommit hem ifrån tyskland och det första jag gör är att sätta
mig i soffan, så ska de va (Y) ingen kommentar på solglasögonen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0