skola med von Brömsen

Sitter i skolan med von Brömsen och fixar vårat svenska arbete.
Ja, jättesmart att börja med det två dagar innan vi ska redovisa, men det blev faktiskt väldigt bra. Måste kommentera STORT att von Brömsen är lätt bäst på powerpoint (Y)
Så det blir nog en riktigt bra redovisning imorgon!

Hade debatterna i skolan idag, gick faktiskt väldigt bra. Dock var vi väldig irriterade när vi fick reda på att vi inte skulle ha våra debatter förrän elva! Kul att vi redan var där åtta och förberedde, aja men nu är det gjort i alla fall

Så snäll som jag är väntade jag på von Brömsen, så att vi kunde göra klart svenska, ända tills hon var klar!

Nu ska jag försöka hjälpa henne så gott jag kan (Y)
( Det vill säga, typ inget (A) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0