Slumdog milionaire

Shit, slumdog var sjukt bra :O
Seriöst, jag fastnade direkt på den, men det berodde nog på att jag hade så låga förväntningar. Jag skojar inte, det är ett måste att se den, Jag LOVAR!

Hann inte med träningen idag, så kom dit vid sex, men skulle få info angående att vi ska sälja New Body. Så om någon vill ha, säg bara till, eller ah ni får köpa av mig :D
Ska ha de för att vi ska åka till prag och måste försöka få ihop pengar, så att det blir billigare att komma dit.

Dock lite segt att vi var tvungna att se filmen så sent med klassen idag, eller ah, vi fick gå på den idag, men alla var inte helt tillsammans, men ändå. I alla fall var det väldigt trevligt idag.

Kort dag imorgon, rätt skönt, har bara två lektioner, slutar kvart över elva. Ska förbi Klubbhuset och sen till stadsbiblioteket, sen blir det mycket plugg, plugg. Känns som att det kommer bli en väldigt skön dag faktiskt, så träning på kvällen (Y) 
Palla att ha en match i Öckerö på lördagmorgon, då missar jag hela min dag i torpahallen, men det får man göra ibland. Sen blir de även match mot våra 93, förhoppningsvis vinner vi mot dem, till skillnad ifrån hur det gick förra gången, det behöver vi ju inte prata om. Nu tar vi nya tag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Malla

höhö du typ äääälskar den filmen ;D Jo den var bra faktiskt :D <3

2009-03-10 @ 08:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0