solen är här

Skön dag med solen idag!
Tänkte sätta på mig solisarna, men icke, glömde av de när jag skulle dra mig mot hålltplatsen. Väldigt skönt att börja 10:25 idag. Dock är jag fortfarande inte alls taggad för att ha språkvecka! Vi gör ingenting på lektionerna, okej vi sitter och ser filmer, det är typ det ända vi gör, seriöst!
Men men, får la ta och stå ut en och en halv vecka, det klarar jag, nog.

As gött med en seger mot backadalen igår, ÄNTLIGEN. Dock spelade vi kanske inte bäst, men huvudsaken är ändå att vi ägde dem och vann till slut. Gick ifrån 0-2 till 6-3, inte illa. Dessutom är jag stolt över lilla Berglund som gjorde hatrick. Hon som inte ens brukar göra ett mål, riktigt duktigt av henne <3 Jag då, fick även göra en assist till henne, så man känner sig ändå lite delaktig i det (Y)

Känner mig hyfsat taggad till träningen idag, kanske beror på mest att jag fick sluta tre idag, istället för tio över fyra. Fast är ändå helt seg i kroppen, känner nog fortfarande av matchen igår. Får se om vi gör något vettig på träning idag, hoppas hoppas.

Imorgon ska några i min klass möta våra 93, den matchen måste man bara se! Om inte pixbo slår de, blir jag nästan arg, vi slog dem liksom, då måste pixbo göra de. Det ska bli en intressant match att se (Y)


Saknade att vara med mina babes idag :( (L) hur ska jag klara mig i en och en halv vecka?
jaja, jag klarar mig. Imorgon blir det i alla fall tårta, eller hur ? <3

Kommentarer
Postat av: Malla

Blir det tårta imon!? =D

2009-03-23 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0