the girl in the green scarf

Är så otroligt seg idag, men har typ alltid varit det på tisdagar, de senaste. En sak man kan glädja sig åt är i alla fall att SOLEN ÄR HÄR!!
Nu känns det som att sommaren är på väg, okej det var ändå rätt kallt, eller blåste kallt, men det var så fiiint, och solen sken, jag blev glad!

En bra sak idag var också att jag fick VG- på min engelska berättelse, eller ah vi skulle läsa den och sen återberätta den på engelska, men det är ändå ett väldigt bra betyg.

Var och såg A shopaholics bekännelser igår med syster. En väldigt bra film faktiskt, jag hade inga direkt höga förväntningar. Ska nog börja köra på att inte ha det, så kanske jag kommer tycka om alla filmer jag ser (Y) satt även och diskuterade den lite med malla när vi åkte hem, fast det blir mer om det imorgon i skolan. Jag tycker att folk ska se denna filmen, för jag hade verkligen trott att den skulle vara sämst, men den får ett stort plus!

Ska träna idag, är inte alls taggad för att träna, men just nu känns det som att vädret kommer göra mycket så att det kanske blir roligare att springa ute, men jag vet inte. Ska ändå dra mig dit, måste tänkta på beachen -09 va fan ;) Har även två matcher denna veckan, båda med damtvåan.
Imorgon mot Ale och på torsdag 94 stadslaget.
Lite blandade tankar inför matchen mot stadslaget. Kommer ihåg när jag var med i stadslaget och skulle möta just damtvåan. Var sjukt glad när vi hade slagit dem. Fattar hur dem kommer känna sig, ifall vi förlorar, men det kan jag ge dem (:

Måste bara säga att FRIDA, du verkligen förgyllade min dag när du bad mig ringa i morse! Det var som ett tecken, ifrån dig (L)


Nej, nu måste jag plugga, så att jag har ett arbete på torsdag, hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0