tisdag

det har bara gått två dagar på denna temavecka, och jag är redan trött på den! :O
hur ska jag då stå ut med den ända tills på onsdag, nästa vecka? får helt enkelt ladda batterierna och köra på helt enkelt.
Fick i alla fall äta lunch med mina homies idag :D yay. Mycket mysigt, men bara för rasten tyvärr då, sen var alla tvungna att gå på varsin lektion (N) en positiv sak med imorgon är att vi jag har innebandy imorgon :D den tänker jag verkligen inte missa! Något kul under veckan måste man får ha. Dock lite jobbigt att gå upp 05:40, men det är det värt!
Men lilla allansson ska inte vara med imorgon :( hon har fått en kraftig stukning i ledbandet, inte bra alls. Så hon hoppar runt på sina kryckor nu den stackaren (L)

Imorgon ska jag och mamish träffas i stan och kanske köpa ett par skor till mig, och henne yay. Det gillar vi, då ska även lilla von Brömsen stanna kvar i skolan en stund med mig, så att jag inte behöver vara ensam tills jag ska åka. Dock ska vi även göra vårat idrottsarbete, inte för att det är så svårt, men det ger  henne en anledning att stanna kvar längre i skolan, så de gillar vi. Kanske är så lottad att hon orkar göra kladdkaka som vi kan mumsa i oss imorgon (L) pusspåde

Hade italienskaredovisning idag, gick faktiskt bra, kändes det i alla fall. Får hoppas på att min lärare också tyckte det. Gillade mest när Kajsa, Anna och Kajin redovisade, då fick vi glass, mycket gott. Italiensk glass, okej jag tyckte inte att det smakade lika gott som den jag åt i Italien,  men det var sjukt gått med glass. Har inte ätit det sen förra året, ååh, saknar när jag och Lunneryd satte oss utanför en glassbar borta vid Linné. Solen sken och det var varmt och sommar (L) det måste göras om!

träning ikväll då, vi ska tydligen vara duktiga och ta hand om den själva idag, eller ah, början i alla fall. Tränarna ska ha något möte, så vi ska starta upp och bara spela, får se hur de går för oss (Y)

Får ta och renskriva mitt arbete nu också, så att jag kan skicka in det till gustav idag, hoppas bara på att det blir bra nu



finns "den rätta" för alla ?

Kommentarer
Postat av: Lunneryd

saknar dig<3

2009-04-04 @ 12:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0