trött som ett as

Hemma ifrån matchen nu.
Usch, jag kan ju inte säga att jag är nöjd med min insats. Men man kan la alltid inte vara på topp. Jag får ta och skylla på att de var första gången på typ tre år som jag stod i mål. Huvudsaken är ändå att vi kämpade väldigt mycket, även fast vi fick mycket motgångar, det måste man faktiskt säga!

Annars var dagen som vilken annan lördag som helst, torpahallen till klockan två, då jag kom hem. Men vad ska man annars göra? Haha, jag har inget bättre för mig, så varför inte spendera den halva dagen i hallen, hahha. Det kan inte blir bättre :) 

Imorgon blir de två matcher för min del, kul att jag måste gå upp halv åtta imorgon, match i lundbystrand halv tio, inte kul. Sen en senare i torpahallen vid tjugo över tolv, sen får vi se vart dagen för mig (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0