vita converse

Idag träffade jag min mamish i stan för att shoppa lite. Mina föräldrar var så snälla mot mig och gick med på att köpa ett par vita converse till mig, så vi gjorde det idag. Mamma skulle även köpa ett par skor. Dock gick vi runt i tre olika stadium, bara för att hitta rätt storlek till mig, det hittade vi till slut i sista affären. Hade världens tur, ber om hjälp, så går han med ett par skor i just den storleken jag vill ha, som dessutom är det sista paret dem har, det kallar jag tur ;) tyvärr fick inte mamma tag på sina skor i den affären, men hon ska köpa dem någon annan dag istället. Väldigt snygga som hon ska köpa (Y)

Sen gick vi vidare, mamma hade bestämt sig för att köpa en superminiräknare ( vb har fått mig att kalla den så ) så vi gick till akademinbokhandeln, fick tag på henne väldigt bra, tror jag i alla fall. Tittade även lite om de hade Twilight böckerna, fast på svenska, tyvärr inte, måste vänta tll sommaren :(

Middagen blev på köttbullekällaren ( egentligen heter den typ Nord och Syd eller något, men för mig är det köttbullekällaren ) alltid samma ställe som vi går till, när hon och jag ska äta ute (Y) det gillar vi.

Träffade även Mika i stan idag, fick ju vänta på min käre mamma i typ en halv timme, så fick fö mig att gå in på pocket shop och titta efter Twilight. Så knuffar någon till mig, jag blev lite irriterad, men sen såg jag att det var hon. Mycket trevligt faktiskt, har inte pratat med henne på väldigt länge :)


Idag gick dagen fort, för att vara onsdag. Jag tror att det beror på att det var så varierande i ämnena, i vanliga fall har vi samma ämne i tre timmar, den är inte skön. Så jag var ovanligt pigg när jag slutade. Fick även vb att stanna kvar i skolan med mig, tills jag skulle åka (Y) tror inte någon av oss vad medvetna om hur fort tiden gick, men jag hade trevligt.  För övrigt känns det gött att veckan börjar gå mot sitt slut.
Men jag gillar inte att det är sista helgen som vi har innebandy, eller ah serien, men ändå :(



have I told you lately, that I love you ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0