almondy med marabou choklad och marängswiss, ett Måste

Dagen gick faktiskt hyfsat fort idag.
Blev ingen löpning för mig på innebandyn, det regnade som bara den. Så det slutade med att jag fick sitta och kolla på träningen inför sm-slutspelet på måndag! Då ska vi till Karlstad :D Längtar? ehh ohja!
Testade även att skjuta idag, och det kändes ingenting alls :D okej, det låter helt stört att säga så, men ni som känner mig vet att jag skadade mitt finger och kunde knappt röra det, så jag är jätteglad!

Hade provet om Ideologier idag.
För första gången någonsing (typ) så kände jag att det gick väldigt bra för mig. Jag var nöjd när jag gick ifrån salen och var klar, helt underbart. Dock är jag lite nervös för att det ska gå raka motsattsen bara för att jag kände så :S men vi får se hur det blir.

Var på skol-sm i handboll och kollade när Hampus spelade final, med lunneryd, rebo och anders. Trevligt, dock förlorade porthälla. Men jag kom fram till att katrinelund (som de mötte) borde ha vunnit med sjukt mycket mer, de ska liksom vara ett riksgymnasium som tar in de bästa och möter ett lag där skolan tar in alla som vill spela. Dock var det grymt spelat att porthälla.
Tyvärr kommer jag nog aldrig uppskatta handboll så mycket som vissa andra, det känns ju inte som att det inte händer något i spelet, haha. Det beror säkert på att jag är van vid innebandy, haha

Gav Amanda sin present idag efter korpen matchen, där vårat lag förlorade (fattar inte hur de kunde göra det) hon var så söt va. Hade en kartong fullt med tidningspapper som var i småbitar, gömt med massa grejer där i. Så lyfter hon massa papper, så att hälften försvinner, hahha. Hon är beng hon <3

Oh my god!
Testade den nya (kanske inte så jätteny men för mig är den det) almondy med marabou choklad och marängswiss!
Seriöst, det var typ den godaste jag har ätit :O jag bara Älskar den!
Skulle nog kunna äta upp en hel själv, dock skulle jag känna mig extremt tjock efteråt, men för stunden hade jag älskat det, hahha.

Åh, nationella i engelska imorgon, igen. Segt, vad mer kan vi göra i engelskan liksom, aja men jag klarar det nog hyfsat bra, det är min tanke i alla fall. Så får vi se hur det går och göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0