äntligen långhelg

Historia prov på renässansen idag.
Gick bättre än jag trodde, eller det vet jag egentligen inte, men det kändes bra när jag lämnade salen. Så får hoppas på det bästa resultatet, helt enkelt.
Fick även sluta direkt efter provet, det var riktigt underbart. Alla blev verkligen chockade, bertil är verkligen inte den läraren som låter oss sluta efter ett prov.
Alla trodde vi skulle ha en lång dag, men inte det. Så det gjorde faktiskt min dag.

Så åkte hem med tolv bussen, skulle till en behandlings affär och kolla priset och sånt, kanske ska göra en snart igen, gäller bara att få mamma och pappa på min sida.
Men det ska nog lösas :)

Idag blir det film hemma hos bellabus ikväll, ska bara ta det lugnt och vara uppe länge, eftersom jag kan sova ut hur länge jag vill.
Eller inte för länge, ska på kalas för morfar, som fyller år imorgon. Då ska vi troligtsvis åka upp till landet och fira honom, sen blir det raka vägen hem till bella för att se på DERBYT! Jag är så taggad på den matchen! Gais is going Down!

Fredag hoppas jag på att jag ska träffa malla och vb, det beror på om de två skitarna vill. De vill träffas imorgon istället, men jag har ju derby, som jag har planerat ända sen jag fick reda på när den var.
Så malin och julia, om ni läser detta, Jag röstar så för FREDAG! :D<3




Kommentarer
Postat av: malla

inget på fredag baby. IMON FFS!!

2009-05-20 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0