finally vi tre

Idag var det kalas för min kära släkting Glenn som säkert många känner till.
Rätt trevligt faktiskt, alla snackade och hade det trevligt. Stannade inte så länge, men det var trevligt så länge det varade. Sen var det hemåt.

Nu sitter jag och fördriver tiden. Ska dra till elin och sen ska vi iväg och träffa hennes pojkvän och massa, troligtsvis, lilla scott ska också vara med, dock kommer hon lite senare. 
Det ska bli kul att träffa de igen, har saknat båda två. Sen blir det även övernattning med dem. Det kan inte bli bättre.

Så gör man lite annorlunda mot hur dagen var igår, men ibland måste man ha sådana dagar med.
Nu är min käre far i london och kollar på fotboll, det vill jag också vara, blir alltid lika avundsjuk när han åker.  Vill också åka och se fotboll. Fast jag vill till liverpool och se dem istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0