Fröken Olsson med lunneryd och åkerlind

Japp, då var andra delen i matte nationella klar.
Kan ju säga att det blir nog G för min del, men jag hade inte förvänat mig något bättre. Matte är inte mitt ämne helt enkelt, thats life.

Slapp ju italienskaprovet denna veckan, så fick sluta typ elva, as gött.
Slapp även engelskan, vet inte riktigt varför, men varför fråga? hahha

 Så tog det lugnt hem, sen var det café med lunneryd och åkerlind, mycket trevligt.
Kul att vi sitter kvar ute när det regnar, med paraply och allt. Det är typ bara vi som göra sånt, men det gillar vi.
Men det var riktigt, har inte varit med de två på länge, så det var mysigt.
Satt nog där i två timmar i alla fall, sen blev det hemgång.

Ska snart sätta mig och plugga till historia provet imorgon, har inte lust att ha det.
Men får ta och börja plugga, så att jag får bra betyg.
Dock börjar jag efter maten, har mer energi då (Y)

Imorgon är det sista dagen på veckan, det är najs.
Sen är vi lediga i två dagar.
Dessutom är det derby på torsdag!
Hemma hos bellabus, jag är beredd på vinst!

Kommentarer
Postat av: Lunneryd

myyyyyys D:

2009-05-19 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0