handsjö byn

Jadå, kvällen hos jessica igår var mycket najs.
Satte på hamnen, åt god mat, trevligt folk. Nästan alla tjejer i klassen, jag gillade det.
Det lär komma upp massa bilder ifrån kvällen på facebook, dock är jag lite nervös över hur jag ser ut på alla dem. Jag är den som blir bäst på kort, om man säger så, hahha. 
Men det var en väldigt Lyckade kan jag verkligen lova!

Idag var det upp till landet för att fira morfar igen. Eller ah, hans bror har kommit ner ifrån norrland för att fira honom.
Shit, han och hans fru har så grov norrländska, den är så gullig på något sätt. Jag gillar den mycket, tyvärr har min morfar inte alls lika mycket. Han har bott för länge i Göteborg.
När vi sitter och pratar kommer vi på tal och låten Handlake village - Takida
För er som inte vet, är den låten inspelad i min morfars hem by, Handsjö byn.
DET är mycket najs, hans bror var till och med i tidningen när låten började bli som mest populär. Så det känns lite coolt faktiskt (Y)

Nu ska jag typ när som helst dra mig vidare till Halta Lotta för att äta middag med folket vi var med på landet. Ska  blir trevligt, alltid najs att äta på resturant.
Laddar upp ett klipp på handlake village (Y)
Så kan ni se hur det faktiskt ser ut där uppe, dessutom är han som sjunger släkt med min morfar. Han är syssling med sångarens mamma (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0