hemma

Har äntligen kommit  hem ifrån träningslägret i Långared med stadslaget. 
 
Det har varit ett väldigt jobbigt läger. Kände direkt att jag är väldigt otränad. Är typ minst otränad i stadslaget, i mitt lag dessutom. Men det är bara ut och springa som gäller helt enkelt. Segt.
Förutom att det var väldigt tufft, så var det väldigt kul, så det var ingen helg som var för jäves, eller vad man säger.
Dock blev jag väldigt förvånad idag på frukosten, när Rolle kommer fram och säger att Jag ska spela forward på våran "träningsmatch".
Hur otippat är det liksom?
Det gick la som det gick, men en karriär inom forward är inte något för mig direkt, hahha. Men det gick...

När jag kom hem såg jag på min mail att vårat Italienskaprov blev framflyttat till vecka 22! Det kändes faktiskt väldigt skönt. Så slipper man ett prov denna veckan, så det gillar vi :)

Ikväll blir det nog en lugn kväll, känner att man kropp behöver det, efter två helger i rad med träningshelger.

Så blir det även fiskning imorgon i Massetjärn. Det kommer bli väldigt intressant, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0