män får förskylning lättare än kvinnor


Om det ändå var vår och varmt, inget kallt och regn! Anna<3

Helt underbar dag idag, började 12:25.
Dock känns det lite fail att behöva gå upp 10:10 när man börjar så sent. Men vad ska man göra egentligen, haha. Hade bara två lektioner, eller man kan inte riktigt kalla det lektion.
Hade italienska, sen var det en föreläsning om mental träning, väldigt intressant faktiskt. Föreläsaren var riktigt snygg, han sa att han var snart 40, men tror mig, han såg ut att vara 30. Varför får jag just en tanke på malla när jag skriver det ;) hahha.
Han kom med den klockrenaste kommentaren som i tidningen ansågs vara sanning:
- Män får lättare förskylning än kvinnor.
Självklart tog det längst tid för mig att fatta den, hahah. Får se om ni fattar den direkt, kommentera annars (Y)

Min morgon kunde ju inte börjat värre.
Kom perfekt till hålltplatsen, två minuter innan vagen skulle komma, kändes väldigt bra. Tiden går, klockan blir fem i halv, så ropar västtrafik ut i högtalarna,
- Västtrafik informerar, ettans vagn har förseningar mot och från östra, bla bla bla
Underbart liksom, jag har inte ens buss som jag måste hinna med bara, men visst. Dock kom vagnen halv istället och då kan jag ändå hinna med buss. När vi är vid munkebäck säger chauffören,
- Jag ska vända denna vagnen och åka tillbaka till östra, så ni får vara vänliga att hoppa av på Härlanda.
Suck. Bussen kom la fyra min efter, då var klockan tjugo i, kanske skulle kunna hinna.
Självklart blir det köööö, vid svingeln (Y) Yes, det kan inte bli bättre.
När jag äntligen kommer till centralen, är det tre minuter kvar tills bussen går. Jag chansar och springar och HINNER!
Det kallar jag tur i alla fall!

Drog in till stan och träffade mamma. Hon var snäll och köpte två par byxor till mig. Eller att par jeansleggins kanske man borde säga egentligen. Det behövdes efter min jobbig morgon, eller ah, vägen till skolan kanske man bara borde säga. Halv tolv kanske inte är morgonen direkt, inte för mig som går på Hulebäck, haha.

Min dag har inte varit mer full, sitter och kollar på Sverige. Vad händer liksom, jag trodde att vi hade en chans att spela, så som vi har spelat tidigare. Nu ser man bara hur det går down för oss. Usch, jag som hoppades på minst en final för oss, men icke denna gången. Blä på kanada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0