måndag, jobbigaste dagen på veckan

Så var det måndag igen.
Malin busen kom inte till skolan idag, vi saknade dig :)

Så lyckad att jag glömde att jag kan vara med på gympan nu (låter helt fel men har varit skadad nu den senaste och har inte kunnat vara med)
Så det blev mest hjälpa till i slutet för min del.

Vi fiskade i massetjärn idag, det var la intressant.
Fick upp en massa äcklig småkryp, jag tänker i alla fall aldrig bada i den sjön, det är något som är säkert. Tro mig!
Sen har la dagen varit som den alltid är på måndagar- SEG
Finns inga andra ord, har ändå haft det så sen jag började, men det är ändå lika jobbigt varje måndag, men det är bara 17 skoldagar kvar! Så jag klarar mig några måndagar till.

Har varit duktig idag och pluggat denna kväll.
Har både matte nationella, andra delen och historia prov om Renässansen denna veckan.
Matten är imorgon PANIK!
Det är bara så, jag och matten kommer inte överens, men men vi får se hur det går.
Historian kommer det i alla fall gå bättre på.

Var på triumf med bellabus idag, mycket trevligt.
Ska ju spendera min kväll hemma hos henne på torsdag, Gais- IFK GÖTEBORG!
Undra hur mycket vi kommer hata varandra när den matchen är slut. Som alla säkert vet är jag IFK are rakt igenom, när bella är gaisare, tyvärr hahhah. Men jag gillar dig ändå<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw saknade dig med =)<3Mallball

2009-05-19 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0