matte nationella

För det första måste jag säga att nationella matte var lätt :O då måste det nog vara något fel, eftersom JAG tyckte det var lätt. Aja får se hur det går.
Dagen började kanske inte som den bästa, jessica kom rätt lagen till tåget, men har glömt skolkort. Så vi får skita i tåget och ta bussen istället, så att vi skulle vara där precis åtta.
Väl på bussen säger chauffören att man inte kan betala med mobilen, så jag får lägga ut för henne.
Kommer till skolan och blir fem min sen in i salen, lite pinsamt, kändes som en jättestor tenta. Dock kändes det mycket bättre när jag var klar, då blev jag lugn.

Bertil dag var som den alltid är, seg som ett as. Jättekul att man får reda på att vi ska ha prov på renässansen, som vi bara har pratat om i typ två lektioner. Seriöst, tre prov på en vecka, kul (N)

Drog i alla fall och träffade bellabus i stan och fick min glass, som jag vann när vi slog vad om hur många år jeanette hade tränat oss, och vem hade rätt? -  Självklart Jag ;)
Sen drog vi hem, men när vi sitter på 58 mot svingeln, så kommer bella på att hon inte har sina skolböcker! Så vi får gå tillbaka till H&M och har turen och hittar hennes böcker i affären, vadå tur?
Efter det åkte vi äntligen hem till henne och åt mat. Trevligt.
Fick även lite efterrätt hos henne, dock hade vi typ 10 min på oss att äta upp den, lite stressigt. Skulle iväg och kolla på FC Härlanda som tyvärr förlorade, men nästa gång går det bätre (Y)

Väl hemma var jag så duktig att jag pluggade geografi tills nu, typ, Det känns väldigt duktigt av mig, okej jag har prov imorgon, men lite glad kan jag vara, haha.

Hahah, imorgon ska bella gå 1,8 mil med sin klass!
Var bara tvungen att nämna det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0