med vB

Blev tyvärr inget inlägg igår.
Var på kviberg och kollade korpen, sen när jag kom hem var det bara pluggande som gällde för mig del. Så jag hann inte skriva.

Rätt kort dag igår, blev lite trött på min lärare eftersom vi bara hade en lektion, segt att behöva åka till skolan då, men jag är duktig och gjorde det.
Åkte hem till bellabus efter, vi bakade kokosbollar :D:D gottgott
Som vi sen tog med till matchen, där det började regna och blåsa, så vi fick uppfinna värsta vindskyddet av våra paraply (Y)

På svingeln mötte jag sedan Louise (L)
Den tjejen har man inte sett på år och dar, tro mig, bokstavligt talat. Det var riktigt kul, har saknat henne :)
Hon var sig lik hon(L)

Sitter i skolan med vB nu och deegar, har haft naturprov, så det är ju skönt i alla fall. Jag diggar inte att vi slutar halv fyra idag, var mer kan vi göra liksom :S aja, jag står ut
Skriver mer ikväll :*

Cogli l'attimo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0