Piknik firande för Lina

Hann inte skriva in något igår, kom hem lite sent för det, men skriver idag istället.
Igår var grymt segt i skolan. Jag började kvart över nio, den lektionen slutade halv elva typ. Sen hade jag håltimma fram till två, för att då hade jag teori på innebandyn. SJÄLVKLART så behöver vi inte ens gå på den lektionen, eller ah vi fick lyssna på en landslagspelare, som var tränare för det laget som killarna skulle spela mot. Det tog la tio min HÖGST. Sen slapp vi se matchen om vi vill, kul att vara i skolan så länge, för det lilla.
Men jag fick ändå gjort lite plugg (Y)

När jag kom hem satte jag på Twlight (L) jag verkligen ÄLSKAR en filmen.
Hann tyvärr inte se klart den, skulle till ellen för att ha en överraskningspiknik för Lina :)

Hon blev rätt chockad när alla vi satt uppdukade med alla pikniksaker.
Det var en riktigt mysig kväll, men hur lyckade är vi, sex tjejer och tre engångsgrillar. Ja, ska nog inte riktigt säga hur det gick med dem.
Men det var en riktigt lyckad kväll, speciellt när bella blev rådissad, hahha (L)

Finns en massa hemska bilder, som kommer upp på facebook senare, skulle jag gissa.
Hoppas du hade en roligt, senare födelsedag Lina!<3

Ikväll ska  jag till jessica, det kommer bli riktigt najs.
Blir nog uppdatering om det morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0