Pluggande för hela slanten

Japp, då var det "älskade" måndag igen. Det kommer aldrig vara kul att vara måndag, i alla fall så länge vi slutar 16:10. Den är inte så skön, har jag tur, Kanske jag hinner med fem bussen hem, men trafiken är så jobbig så oftast missar man den.
Hade friidrott idag, vb är ju fan bäst på de :O vill också vara så bra. Den stackare mådde illa och såg konstigt, tycker synd om dig gumman(L)

OMG! I bamba i dag, plötsligt, från ingenstans börjar några esteter i trean dansa och sjunga, as ballt. Dock satt vi i lilla bamba och när jag skulle komma såg jag självklart ingenting, så liten som man är. Men det var ballt det lilla jag såg.

Har varit riktigt duktig och pluggat hela kvällen, har inte gjort något annat. TACK MALLA FÖR HJÄLPEN! DU ÄR EN ÄNGEL!<3
Usch, imorgon har jag slutprov i italienska, visst jag har ändå bra betyg i det ämnet, men jag är så nervös för att få en blackout mitt under provet. Så kommer hon sänka mitt betyg til IG, usch, jag får altid så hemska tankar inför prov.

Sen är det inte bättre när man har ett jättestort prov i natur, det som jag älskar......not
Får plugga som ett as hela denna veckan. Måste få hyfsat resultat på det.

Nej, nu får jag lämna datorn för idag.
Satt och lyssnade på denna låten, lyssna på texten, jag tycker att det är hemskt att höra.
Låten är väldigt bra, och jag vet, jag har väldigt mixad musiksmak, om någon undrar, hahha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0