träningshelg med f-92

Japp, då började det med det första av två träningshelgerna för min del.
Har denna helgen och nästa helg blir det med stadslaget, för min del ser jag verkligen fram emot det :D

Det var ett riktigt jobbigt pass idag, men sjukt roligt också. Som alltid klagade mikael på mina små steg jag tar när jag springer. Att jag inte accelirerar (vet inte hur det stavas) när jag springer genom att inte ta större steg när jag ska bli snabbare. Något som jag nog alltid kommer att få leva med.
Det bästa var nog ändå när vi precis har ätit och har en rast på tre timmar. Alla i laget lägger sig någonstans på golvet och ligger och antingen sover eller bara vilar och lyyssnar på musik. Sen är det två stycken som står och skjuter på mål. DET är verkligen vårat lag, f-92, så underbart att se att sådana typiska saker aldrig förändrar (L)

Fick även visat ena presenterna till mikael och jeanette för laget, de gillade verkligen våra ideer. Så det kändes väldigt bra :) men måste fixa det sista med grejerna idag och även slå in dem. Vilket är något som jag verkligen INTE är taggad för, men jag måste göra det, så det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0