två timmar i skolan

Hade nationella prov i engelska idag, hör- och läsförståelse.
Hörförståelsen gick bättre än läsförståelsen. Dock hoppas jag på att den gick väldigt bra, men vi får se hur det går.

Blev så sjukt glad när vi fick reda på att vi slapp naturlektionen, hade vi inte sluppit den, så hade vi haft rast ifrån 10:10-13:25, så det var väldigt bra.
Så jag och malla drog in till stan, försökte få med oss vb, men den lilla skiten vägrade. Skyllde på att hon hade sina ridgrejer ;) hahha.

Hade sjukt kul i stan med malla i alla fall, så stör är den tösen. Okej, jag är värre, men malla är snart uppe i min nivå ;) tro mig snygging.
Seriöst, vi gick i stan från 11:00-14:45 tror jag, men det roligaste var att klänningen som hon såg i första affären, tog hon! Vi gick runt i typ alla affärer vi hittade, ändå slutade det med att det blev den som hon hade tänkt.
-Men jag tror nästan att din cheeseburgare gjorde tricket för klänning ;)
Du får ta och äta en innan du tar på dig klänningen i helgen. Hon ska nämligen ha den när hon fyller år! HON FYLLER ARTON STORA ÅR!
Åh! Jag vill också bli så gammal! Jag har fan ett år kvar! Lite smått irriterande, hahha, men jag gillar dig Malin!<3

Det var nog en av de roligaste dagarna i stan på länge, hahha. Ska nog börja gå på stan med den tösen :D

Imorgon börjar man då 12:25 , dock har jag ingen aning om när jag slutar. Ska på en föreläsning klockan två, men jag har ingen aning om när den slutar. Men förhoppningsvis vid halv fyra. Dock känns det lite segt att gå i skolan två lektioner, men det får man ta om man har valt innebandy.


Fick ingen bild på när jag var i stan med Malla idag, men jag hittade en bild
på anna x2 när vi var i stan och kollade klänningar till mig. Det var nog en
lika rolig dag som idag, med Malla!<3

Kommentarer
Postat av: malla the 18 åring!!

naw!! hahah ja vi hade det jävligt kul hahha :D <3

2009-05-08 @ 22:27:58
Postat av: leniis the 17 åring ! (fail)

ohja, den dagen ska vi inte klaga på! Men det är bara vissa som får ha så kul som vi hade ;)<3

2009-05-08 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0