valborg igår

Igår var jag faktiskt en väldigt duktig.
Istället för att vara någonstans och dricka, så var jag på Härlanda tjärn och jobbade. Okej, tanken var att jag skulle gå till apslätten senare för att träffa några. Men jag kände mig ändå väldigt duktig som valde att jobba den dagen.
Jag kan säga att det var rätt likt som när jag jobbade på gothia, ibland stressigt, ibland lugnt. Men kul var det i alla fall. 
Stod bredvid Åsa, mycket trevligt att prata med henne :)

Var helt underbart med det varma vädret, men lite jobbigt att ha det i ögonen hela tiden när man skulle ta sina kunder. Dock, om man har lite tur kanske man får lite färg i ansiktet.

Hade även nationella muntliga i engelska idag, det gick faktiskt rätt bra. Kändes så i alla fall, det beror nog mest på att jag var med malla och vb. De är typ bäst i engelska, så jag fick hjälp på traven :)

Vaknde halv ett idag, as gött att sova så länge :D
Får se var denna dagen leder mig idag, måste i alla fall duscha snart. Sen ska jag nog sätta fart på denna dagen (Y)



sommaren är här! saknar anna (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0