vill inte bli sjuk

Vaknade upp helt täppt i näsan, Inte okej!
Jag har inte tid att bli sjuk nu, det är sämsta tillfället, nu när jag har träningshelg med laget och träningshelg med stadslaget. Jag vägrar bli sjuk! Ska börja äta brustabletter tills jag har varit på det sista lägret!
Usch, näsan bara rinner nu, jag blir bara ledsen av det :( men jag ska bli frisk, tro mig!

Var på Kenny Begins med bellabus igår (Y) trodde verkligen inte att jag skulle skratta så mycket som jag gjorde. Sjukt bra film och jag måste bara säga att Björn Gustavsson är sööt i hockeyfrilla (Y)
Pinsamt nog var det bara sex stycken i hela biografen, så man hörde ju när jag och bella skrattade som idioter. Men det får man ta, helt enkelt. Rolig var den i alla fall (Y)

Träffade Peter och hans flickvän innan bio, med bådas mödrar, de skulle se några andra filmer, kommer inte på dem nu. Men det var trevligt att träffa dem (Y)

As gött att börja halv elva idag (Y) det är nog det jag älskar mest med måndagar. Dock är det bara varannan vecka, men jag gillar de. Så dagen kändes inte så jättelång som den annars brukar göra.
Fick reda på mitt betyg i senaste historiaprovet, helt stört. På frågorna där man kan få MVG skriver jag närmare MVG i betyg, med i själva faktadelen, så skriver jag tydligen G. Den är inte alls skön, speciellt inte när man får G på provet. Får ta och ändra det på något sätt, typ hitta på ett annat sätt att studera in provet.

Var på biblioteket idag också, gjorde en reservation på Så länge vi båda andas. Åh, jag vill bara ha den boken nu och läsa ut den. Dock är det lite sorgligt, för när den är slut, så finns det ju ingen mer. Fast jag ska ju då läsa dem på engelska, men då är det också tråkigt när jag har läst ut dem med. Nej, nu ska jag inte tänka så alls.

Imorgon fyller min lilla Puff år imorgon, äntligen blir hon lika gammal som mig <3
Ska även in till stan och köpa en present till henne, men ska även köpa avskedspresent till tränarna med bellabus. Så det blir nog riktigt najs. Speciellt när man slutar kvart över elva (Y) DET gillar vi!
Har ingen engelska, så därför slutar man så tidigt. Då kan man åka hem och sova lite, eller det lär ju bli plugg för mig, men man kan alltid drömma :D


Denna bjuds, eller mig ska man nog säga, anna x2 är så sööt.
Saknar oss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0