bad girl, bad girl, what you're gonna do






Kanske ska ta tag i bloggandet igen, om jag nu har några trogna läsare. Vad tycker ni?
Det är ändå skönt att ibland få skriva av sig, när man känner att det ibland kliar i fingrarna och man bara vill skriva. Då är det kul att skriva i bloggen, speciellt om man har något roligt att dela med alla andra.
Får se hur det går med bloggandet.

Sen var det en viss person som klagade lite på bilden från förra inlägget, men icke. Jag kommer inte ta bort det, jag gillar den bilden och har inte så många på oss två. Så du får helt enkelt ta att överleva BELLA!

Grymt kul "händelse" idag. Julia, den ängeln som hon är, stannade kvar i skolan med mig idag. Hade stadslagsträning så tidigt, att det inte var värt att åka hem i mellan.

Stadslagsträning var det även dags för denna dag. Gick helt okej. Känner inte mig ofta nöjd efter de träningarna, men det kommer antar jag. Får ta igen det när vi spelar matcher.
Fick även testa kläderna vi ska ha under sm i april. Känner att det börjar närma sig nu och att man har en plats  laget.

Har även kommit fram till vad jag vill tatuera in när jag har fyllt arton! Det är något (kanske onödigt) som jag har funderat på det senaste. Jag känner mig nöjd över mina val. När jag kommer göra det, är en annan sak.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0