fredagsmys






Då var det dags för fredagsmys igen. En underbart skön känsla av att skolan har tagit sitt slut på denna veckan. Dock är jag hemma? Vad hände där liksom. Fast det kan ändå vara grymt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull också, yeah?

Min favorit malla var riktigt duktig idag! Visste att det skulle gå mot en lösning. Malin, du är en bra bit på vägen, du är bäst!<3
 
Dagen var för övrigt grymt seg bara!
Haha, trodde att gustav skulle flippa ut under matten. Jag och julia, som man kanske tror är duktiga och stannar kvar efter lektion för att be om mer hjälp. Det kanske är riktigt sant, vi fattar ingenting och vill ha  hjälp av gustav. Haha, det är nästan synd om honom, han klarar typ inte av att vi inte fattar. Hang in there!
Kanske någon vacker kommer jag uppskatta matte? Inte troligt, men vem vet?

Nu känner jag att det är dags för en film!
Jag är grymt sugen på att se Dansar med vargar, grymt bra film med Kevin Costner tror jag att det är. Verkligen en film man borde se, dock ser min föräldrar på doobidoo nu. Får ta och fjäska in mig sen, så att jag får se min film!

För övrigt gick det väldigt bra hos sjukgymnasten! Har fått lite övningar och strechningsövningar att göra, så nu får jag ligga i och gör som han säger!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna

Söt klänning!

2009-11-14 @ 15:47:23
URL: http://annastenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0