jag ska vara stark!






Nu är det dags för mig att börja träna igen. Äntligen. Har inte hunnit träna på en hel veckan. Kanske inte låter så mycket, men det känns. Tro mig. Inte okej!
Så det blir den goaste träningen att börja med 21:00-22:30! Som tur var har jag buffertdag imorgon, så jag orkar dagen. Dock ska jag vara duktig och gå till skolan och plugga ändå.

Fick även reda på att det är lagfoto innan träningen idag. Tack Emmy! Annars hade jag inte vetat det, usch, det vill jag inte vara med om en gång till. Så ska dit åtta och just nu ser jag ut som ett as. Får ta och försöka göra någon förbättring så att jag ser accpetabel ut på bilden!

Kom och tänka på det när jag satt och läste bloggar. Måste börja fixa julklappar snart. Det börjar verkligen närma sig nu. Bara fyra veckor kvar i skolan. Shit.
Men har bestämt mig. Har en budget på att inte för mycket på julklappar i år. Visst, vissa kommer bli dyrare än andra. Ska ändå försöka hålla en jämn och bra summa.

Mycket plugg i veckan, men som sagt jag ska vara duktig!
Snart får jag göra mig i ordning till träningen, wiiie!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0