Malin Johansson, jag vet att du klarar det, du är bäst!

Hur gött är det inte när man på tisdagen får reda på att det är resursdag på torsdag, med andra ord IMORGON. Jo, man blir hur lycklig som helst, att få ledigt en dag i veckan, det är en stor skön skillnad! Dessutom blir det bara bättre, vi är lediga en dag i veckan, i TRE veckor, om man räknar med denna veckan då. Det kan inte bli bättre!
Dock, när det är över kommer alla de jobbiga sista proven för terminen. Fast vi har ju de lediga dagarna att plugga in extra på det. Något som jag tänker göra i alla fall. Har faktiskt blivit bättre på det idag!

Idag hände det! Malin var duktig och tog ansvar! Jag blev stolt över henne!
Malin, om du ser detta. Du var grym idag! Det kommer lösa sig! Du är bäst!<3
Vad det handlar om, är inget för allmänheten att veta, så släpp de.

Annars var det ingen direkt speciell dag idag, fick ÌNTE tillbaka naturprovet idag. Seriöst! Provet var på typ tre sidor, HÖGT. Det var tre veckor sen vi gjorde det och hon har inte rättat! Medan bertil har ett "läxförhör" på typ tre sidor mer och vi får tillbaka det dagen efter, hur gick det till liksom?
Lärarna är verkligen olika på skolan, fast det är la bara som vi personer är. That's life

Imorgon ska jag träffa en sjukgymnast, har börjat få ont i mina lår. Dock är det konstiga att det varken är framsida eller baksida lår. Det är på sidan av låret, på något konstigt vänster. Får se vad han säger imorgon, så ni får hålla tummarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0