novell


Prom queen och servitris




Då var det söndag. Sista dagen på veckan. Surt. Hade gärna varit ledig några dagar till. Får glädja mig med att jag är ledig på onsdag nästa vecka. Okej, det är grymt, men är inte på bästa humöret för att glädjas för det än.

Har dömt idag. Gick la sådär. Började bra, sista matchen gick dock inte lika. Vad tänker man med? Min fjärde match att döma blir pojkar -98, inte okej! Speciellt inte när man känner halva laget och halva hallen. Pressen satte enormt på mig, hade inte riktigt lust att tabba mig.
Självklart gjorde jag det, har inte riktigt lust att gå in på det, så vi lämnar det där. Dock var det kul att döma med api, gör jag gärna igen.
Men att döma pojkar -98 igen, det får jag ta en tankeställare till först.

Tjejmiddag hemma hos camilla igår. Mycket trevligt, och svettigt. Hahha, vi spelade twister. Märkte vilka muskler jag har, igår. Om jag nu får kalla det så. Hade så ont i både händer och ben när vi var klara. Mycket kul var det.
Såg även Confessions of a shopaholic, har redan sett den, men den är helt klart värd att se, do it!

Sitter och skriver novell nu, tänkte skicka in första utdraget (säger man så?) till min lärare och hoppas på att hon kan ge respons på tisdag. Sen måste jag jobba lite med moms, läxförhör imorgon, som troligtvis kommer vara på fem sidor!
Stadslagsträning imorgon, så missar min egna, segt.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0