träningslös kväll

Nu var det ett grymt bra tag sen jag skrev, senast var nog, usch, den dagen vill jag inte prata om. Så vi skiter helt enkelt i det.

Vad har jag gjort på den senaste tiden?
Det vanliga, innebandy, kompisar, plugg, har faktiskt varit duktig och inte spenderat all min tid på datorn. Måste väl ändå vara ett plus i kanten för min den.
Hade en mysig lagmiddag i lördags, dock inte med mitt lag, hehe. Hjälper till och spelar matcher med juniortruppen, och de skulle ha en middag efter matchen i lördags, då fick jag hänga på. Riktigt mysigt, fast det kändes väldigt mycket som om det vore det gamla laget. ÅH! Kärlek på det!<3
 
Skulle egentligen haft övernattning med bella denna dagen, men det blev icke. Istället åkte vi till Greenwich på avenyn och tog oss en fika. Hur mysigt som helst, vi satt där tills klockan blev 01:00
Det får vi verklgien ta igen.

Hade elevledd lektion på gympan idag, vi hade fysbingo, gick ändå hyfsat bra, måste jag säga. Lite skillnad ifrån att leda små barn från sex till åtta, än en klass på typ 30 elever som är mellan sexton och arton. En utmaning helt enkelt!

Ingen träning idag, pga tidig skoldag imorgon. Hatar att ha natur klockan åtta på morgonen, vem lär sig natur så tidigt?? Jag kan inte medge att jag någonsin kommer uppskatta den lektionen.
Nej, nu ska jag snart äta, så vi hörs av imorgon eller något.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0