tre veckor

Måste börja med att säga att Takida var GRYM!
Dock tog det ett bra tag innan de började spela. Jag menar, det skulle börja åtta. Takida började inte förrän 21:50, hallå eller.
Kan ju säga att vi var extremt nära på att dra. Grymt skönt att vi inte gjorde det.
Helgens händelser då;
Fredag, blev det bio med camilla och anna. Det blev New Moon! grymt bra asså! Har läst alla fyra böckerna, så nu är det dags för filmerna. Ett stort plus för min del. Väntar som ett as på nästa!

Lördag; Träna småbarnen som alltid. Dock hann jag inte vara med hela dagen, åkte till lindås för att spela med u-truppen. Tyvärr förlust, rolig match ändå. Slarvade i slutet, men men.
Sen såg jag två matcher i torpa (mitt andra hem typ) sen blev det mys och titanic. Seriöst, den filmen är farlig att se. Grät i stort sett i halva filmen. Tänk bara, det är sant det som hände. Sen att lägga till den kärleken. Börjar typ gråta bara jag tänker på de.

Söndag; Dömning 09:00. Ensam. Nervöst innan, som tur var det -00 jag skulle döma. Det gick bra. Kändes väldigt bra efter. Åkte till svingeln efter och såg p-98 med johanna och jeanette. Väldigt trevligt. Sen blev det plugg, usch, hatar att plugga. Blev faktiskt klar med matten, nöjd. På kvällen bar det av mot ale, för match. Förlust, tyvärr. Men men vad ska man göra.
Slog till armen, så kan inte vara med på stadslagsträningen idag :(
Får plugga istället.
Hoppas ni hade en trevlig kväll.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0